It's me, Gloria! Gloria by name, Gloria by nature. Hurrah!

Consider This to be a WARNING: I have not the slightest Idea what I'm even doing here, so please don't be disappointed If I won't say a word in the first few weeks. I will sit quietly in my corner and watch the others do their thing....:)
[btw Look at the blog isn't it colourful , isn't it bright? Muahahaha]

NOW: Stuff I like and this Blog is about:
I am one of those England-loving blogs, you probably heard so much about. Not a really good one...But I like stuff like MONTY FRIGGIN PYTHON (heck yeah) and this new Sherlock Holmes series with this Cumberbatch guy, also I like Whose Line is it Anyway and I quite like shows with English funny people because I love intelligent people.... and funny enough also Norwegian funny people...wonder how that happend?

... what else to say?....Obla di Obla da? Have a nice stay? whatever you humans say...

  • Tv presenter: ..and if you finish this task i have a small surprise for you!
  • Me: IS IT YOUR PENIS?!
  • Me: HAHA FUCKING GOT EM
  • Me:
  • Me: why am i only funny when I'm alone
lundsdotter:

This sign is outside the hotel and i don’t??? Think that’s the right word?

lundsdotter:

This sign is outside the hotel and i don’t??? Think that’s the right word?

THE BIG FAT MONTY PYTHON MASTERPOST

reginaldmaudling:

(REQUESTED BY ANON - I took 3 hours compiling this list LOL)

If you’re new to Python, want to get a friend into Python, or just fancy reliving some classic moments, may I direct you to this: Reggie’s Python MASTERPOST of EPIC. I think I’ve got the majority of stuff here, but sorry in advance if I’ve missed anything.

(FAO hardcore Pythonites: even tho you may have seen most of these time and time again, I’m not leaving you out. There are some goodies down the bottom of the list you may not have seen ;D)

MONTY PYTHON’S FLYING CIRCUS

Series 1 (1969/70): 

Series 2 (1970):

Read More

sannao75:

carocatho:

Michael Palin and John Cleese have been each other’s running gag for 45 years and that’s adorable

It really is

image

wrappedourloveinallthisfoil:

via (x)
and thanks to agedbeaster for alerting us to the article

wrappedourloveinallthisfoil:

via (x)

and thanks to agedbeaster for alerting us to the article

dancing-queen-pandora:

One way ticket to Denial Land :)

dancing-queen-pandora:

One way ticket to Denial Land :)

(Source: isittingduck)

politedoge:

when you’re in a group project and you’re the only one doing work

image

What Michael Palin remembers from The Meaning of Life writing session in Jamaica…

(Source: gatissmark)

cellulitisplayerhater:

cats are liquid

cellulitisplayerhater:

cats are liquid

(Source: misterjakes)

(Source: oscarwetnwilde)

uncensoredhijabii:

this is why you don’t talk shit about nobody’s mama/sister

uncensoredhijabii:

this is why you don’t talk shit about nobody’s mama/sister

(Source: afootballobserver)

katiegeewhiz:

I REALLY LOVE EVERYTHING ABOUT THIS

katiegeewhiz:

I REALLY LOVE EVERYTHING ABOUT THIS

(Source: neilaglet)